Aaaj...


Usch, vilken dålig dag jag har haft idag. Det känns att all stress den senaste tiden börjar ta på kroppen... Tror att jag har åkt på en släng av magkatarr igen, och det är allt annat än välkommet just nu kan jag ju säga. Jag har inte tid att gå till doktorn, och gör jag det så kommer han i alla fall bara säga att jag ska sluta stressa och det har jag inte heller tid med. Det är ju som en enda ond cirkel det här... 
Men som tur är så har jag en väldigt snäll mamma som har varit och köpt nyponsoppa till mig, så det ska jag försöka peta i mig nu så att jag får i mig nån näring i alla fall, för det går ju liksom inte så bra med det där ätandet när det känns som att man har ett stort hål i magen... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0