An offer you can't refuse...

Mitt liv har de senaste dagarna varit så långt i från ett drömliv man kan komma, därav den dåliga uppdateringen. Det är mycket som har hänt helt enkelt, och det har inte varit helt lätt. Som tur är har jag en helt underbar fästman som ställer upp i vått och torrt med sin starka och varma famn och tröstande ord. Han har verkligen gjort allt för att få mig på bättre humör, Tvingat ut mig på välvbehövliga promenader, lagat god mat, hyrt film, ja allt helt enkelt. Och trots att jag var rätt nere igår så måste jag säga att han faktiskt lyckades. Vi spenderade nämligen hela kvällen i soffan med lussebullar och varm choklad och tittade på hela gudfadern ett och två, och vem kan låta bli att känna att ett litet hopp ändå väcks inne i hjärtat då? Det finns egentligen inte så mycket mer att säga än; I love you baby, you're my everything...



Vito Corleone is the shit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0