Ett under har skett

Jag kan helt seriöst inte förstå att jag faktiskt är ledig. Det går bara inte in i mitt huvud för det är så fantastiskt otroligt. Jag är faktiskt ledig! Som jag väntat på detta. Jag har slitit för allt vad jag är värd den sista tiden och nu så är jag ledig. Det är helt sanslöst... 

Jag vaknade på strålande humör i morse och jag hade tid att äta en lång frukost och läsa tidningen vilket bara gjorde saken ännu bättre. Tänk att så små saker som att faktiskt ha tid kan göra att livet känns helt underbart, för det gör det..! Nu ska jag bege mig ut i friska luften på en långpromenad och sen blir det städning när jag kommer hem, och tro det eller ej, men till och med det känns helt fantastiskt. Att ha tid för saker och att inte behöva stressa. Det är banne mig lyx för min del... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0