Plugga bör man...

...annars dör man?

Det känns som att det ligger något motsägelsefullt i det för min del just nu. Jag har nämligen så mycket plugg att det känns som att jag har svårt att få luft. Har inte haft en ledig stund på flera dagar. Men som tur är så är det bara för knappt två veckor till, och sen kommer en lång och efterlängtad ledighet..!

Just nu sitter jag i skolan och har precis smarrat i mig lunch. Min nästa lektion börjar inte förrän om en timme så jag har lite tid till att ta igen missat plugg. Längtar dock mest hem till min varma och sköna säng. Men jag försöker trösta mig med tanken på att jag ikväll får åka hem till J och mysa framför en brasa med en kopp varm choklad och massa pussar och kramar.

Men med detta sagt är det väl dags att jag går och tar tag i mitt omtalade plugg. Återkommer senare.
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0