Oh happy day

Första dagen tillbaka i plugget idag. Åkte hit redan vid halv nio bara för att inse att alla mina lektioner är inställda idag. Men jag misströstar inte för det. Är på ovanligt gott humör idag. Kanske beror på att det är första dagen på en ny termin och att det därmed äntligen börjar närma sig vår... Bara tanken på det där efterlängtade ljuset gör mig alldeles varm i kroppen. Vintern må vara mysig med sin snö men tackar vet jag ljus och värme..!

Nu ska jag hälla i mig det sista av mitt kaffe och återvända till min ekonomiuppsats. Skriver om sveriges näringlivsutveckling, vilket är väldigt intressant men ack så tidskrävande... Ska bli skönt när jag är klar.

Later..!


Kommentarer
Postat av: Kakan

Sv: Hej hej!

Det värsta är att jag tycker jag är duktig på att hantera stress.

Skallen pallar det men inte kroppen tydligen..

2009-01-13 @ 19:12:36
URL: http://kakan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0