God (?) morgon

Puh. Jag höll nästan inte på att komma upp imorse, sängen var alldeles för skön och varm. När jag sedan äntligen kämpat mig upp så inser jag att jag under natten antagligen legat på något väldigt konstigt sätt och att min nacke nu var helt fucked up. Mindre kul. Speciellt när man ska sitta och stirra på en dataskärm hela dagen... Hur som helst så blev det lite stressigt där på morgonkvisten så jag fick slänga i mig lite frukost, dra på en akutsminkning och skynda mig ut till bussen och nu sitter jag här på kontoret och har långt ifrån vaknat än. Jag är uppe och jag pratar och svarar på tilltal, men jag är inte vaken än. Så är det med det. Så min första prioritet just nu är KAFFE! Sen kan dagen börja...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0