Sunny day

Mmm, vilket underbart väder det är idag. Klarblå himmel och strålande sol. Nu finns det väl i alla fall lite hopp om att sommaren kommer hit till Sverige också. :) Det känns dock lite trist att behöva sitta på ett kontor och häcka hela dagen när det är såhär fint ute. Nåja, nu har jag i alla fall bara sex timmar kvar på jobbet och sen ska jag in till stan och fika med finaste Johanna. Förhoppningsvis kan vi sätta oss på någon uteservering, så då får jag passa på att lapa lite sol. I övrigt är det tänkt att vi ska prata lite business. Vi måste börja planera lite för vårt UF-projekt i höst vilket ju helt klart görs bäst på en uteservering med en latte i handen, hehe... Nu måste jag dock återgå till jobbet, har en heeeel massa att göra. Återkommer senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0