Come fly with me

Jag kan inte sova. Sitter uppe och läser bloggar och glider runt på internet istället. Har tusen tankar som flyger omkring i huvudet. Är inne i en väldigt förvirrad period just nu. Inte för att jag inte vet vad jag vill, utan för att det händer en massa saker med mig och omkring mig som gör mig förvirrad. Förvirrad på ett härligt sätt. Det är skönt att vara i den här känslan. Att bara vara och egentligen inte bry sig om allt som är viktigt för att jag är så upptagen med att fundera över allt som händer istället. Det är skitbra.

Jag har insett att jag måste göra min tatuering. Och det har ingenting att göra med estetiken eller det moderiktiga i det hela. Det är bara det att hela processen symboliserar en så stor bit av mig själv som jag är livrädd för att tappa. Det är fullkomligt obegripligt, jag vet, men det är nog inte meningen att någon annan än jag ska förstå heller. 



Fly on little wing...


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0