Snap back to reality

Okej. Jag fick precis en reality-check när jag insåg att jag nästa vecka har fem stora grejer som ska lämnas in eller redovisas. Jag har en meeegastor tyskaredovisning av allt vi gjort under terminen so far, inlämning av en uppsats i rättskunskap på ca 20 sidor, inlämning av en jättestor uppgift i historia om svenska polisens roll i samhället, inlämning av uppsats i religion om religionens betydelse i olika kulturer och så ska jag hålla ett s.k. valedetorian speech i engelska. Hur fan ska jag klara av det här? På nåt sätt måste det gå. Jag får helt enkelt gå under jorden en vecka och undvika att träffa folk. Jag kommer förvandlas till en grottmänniska...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0