Godkväll


Godkväll alles! Sitter här och pluggar för fullt. Har kommit en bra bit påväg med min psykologi-uppsats nu, hoppas att jag kan bli klar med den snart. Det är så drygt att sitta med saker som tar en evighet, oavsett om det är superintressant, till slut tröttnat man ju liksom...

Var till läkaren idag för att ta bort en leverfläck på magen. Mycket intressant upplevelse måsta jag säga då det nämligen visade sig att jag var en mycket svårbedövad patient. Hela tre omgångar med bedövningsmedel fick jag och det gjorde fortfarande ganska ont när de började skära i mig. Men! Jag överlevde som tur var, och nu sitter jag här en leverfläck fattigare och lite orolig över hur jag ska kunna duscha och tvätta håret ikväll. Men det löser sig nog. Saker och ting tenderar ju att göra det i längden.

Imorgon har jag en riktig långdag i skolan. Börjar klockan nio och har då 2,5 timmes Rättskunskap vilket inte gör mig det minsta då jag ju är en total juridik-nörd ^^, sen ere lunch som gäller och sen 2,5 timmes Engelska C. Och sist men inte minst ska jag på ett möte med det sköna gänget i studentkommittén. Vi ska signa lite samarbetskontrakt och prata detaljer om mössprovningar och studentflak, spännande spännande! Efter det är det dock raka vägen hem och sätta igång med plugget igen. Det är en tung vecka det här, tung var ordet...

Later foks! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0