Holy madonna!

Okej. Jag vill härmed meddela att jag har en ny gud. Ellen heter hon och är förutom att hon är en alldeles underbar vän också guds gåva till mänskligheten. Anledningen till denna plötsliga dyrkan kan ni se på bilden här nedan. Nämligen hennes American Cookies. Jag menar herregud, bara lyssna på det! Ellens American Cookies. Det är så snålvattnet forsar. Och så smaken då. Satan i gatan! Det här är ta mig fan det godaste jag någonsin ätit. Alla kategorier. Ingen tvekan om saken alltså. Jag är så exalterad att jag håller på att slå knut på mig själv. Nu återstår så bara en sak att fråga.

Ellen, vill du gifta dig med mig?



Kommentarer
Postat av: ell

I DO!

2009-10-01 @ 17:24:33
URL: http://ellwandahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0