Idag

...är jag på betydligt bättre humör! Är ledig idag, så jag har hunnit sova ut ordentligt och så behöver jag inte stressa omkring en massa till och från skolan kånkandes på 200 kg böcker och dator. Måste säga att det är riktigt tröttsamt för rygg och axlar att vara elev på kunskapsgymnasiet.

Planerna för dagen är dock att pyssla med marknadsundersökningen för mitt och Johannas företag. Det känns att vi börjar komma igång på riktigt nu och det är så sjukt spännande! En massa nytt som händer hela tiden! Ska även förbi frisören en sväng också för att fixa till färgen, den här gången blir det chokladbrunt och jag hoppas, hoppas att jag kommer känna mig nöjd efteråt! Mer nöjd än förra gången i alla fall! Trivs inte alls med allt det här röda som är nu.

Hörs senare! Love!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0