I'm up

Idag är jag i skolan tidigt! Har köpt en kaffe och ska sätta mig och jobba lite med en samhällskunskapsuppgift en stund tänkte jag, sen har jag lektioner hela dagen. Det märks att skolan har kommit igång nu, det bara regnar in uppgifter som ska göras och prov som det ska pluggas till! Nästa vecka har jag hela fyra inlämningar, så jag lär ju definitivt inte ha brist på saker att göra i alla fall...

Igår var vi på visningar av lokaler för studentskivorna. Det tog sin lilla tid och vi flängde runt över så gott som hela stan, men nu har vi i alla fall hittat två riktigt bra lokaler. En för samhällsprogrammets skiva och en för slutskivan på den stora dagen. Jag har en känsla av att det kommer bli bra det här, riktigt bra!

Skönt att det är fredag idag. Även om jag har en hel del att göra i helgen så säger man ju inte nej till en sovmorgon. ^^ Ikväll blir det bio med min loverboy. Inglorious basterds närmare bestämt, det blir najs!


Så, nu har jag fått pladdra av mig lite för stunden. Ska ta och sätta igång med min samhällskunskapsuppgift. Återkommer senare idag! Ha en fin dag alla söta! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0