Lugn och ro

Idag har det varit en riktigt skön dag. Hade skolfoto först på morgonen och åkte sen in till stan och fikade med min älskade vänner på Fresco. Mysigt. Drack den godaste latten jag druckit på länge, sådär perfekt krämig och med riktigt god kaffesmak. Himmelskt!

Har nu varit hemma ett tag och bara haft mys med mig själv. Köpte med mig nya Elle och lite nybakat bröd påvägen hem och gjorde lite fika. Snart kommer min darling hit, har saknat honom som bara den! Ska laga lite mat till oss tänkte jag. Han har varit rätt nere de senaste dagarna så jag tänkte överraska honom med hans favoritmat, nämligen chicken tikka med jasminris och en massa godsaker till. Och så självklart obegränsat med mys!

Återkommer senare. Bjuder på lite musik så länge...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0