Morgondis


Herregud. Jag har fortfarande inte vaknat. Är så trött så jag inte vet vart jag ska ta vägen. Ögon bara faller igen för mig. Not so funny när man har en miljon saker att göra. Har en känsla av att det kommer bli mycket kaffe idag. Pjuh.

Ska strax dra iväg till skolan för ett tyskaprov. Det är min enda lektion idag så efter det ska jag förbi stan en sväng och fixa lite grejer. Måste förbi min frisör också och försöka boka en tid den här veckan för att fixa färgen igen för nu börjar håret bli riktigt grådaskigt = inte fint! Har dock tänkt mig något mer choklad/mocka-aktigt den här gången, hellre än de koppartoner jag har nu. Jag trivs superbra med att håret är såhär mörkt men har lite svårt för allt det röda, så vi får se hur det blir...

Nu måste jag dock sticka iväg. Ska bara hälla i mig sista skvätten kaffe. Hörs senare!
Puss på alla sötgurkor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0