Nobody puts baby in the corner

Igår vart det riktig myskväll. Var hemma hos J och tillsammans satte vi i oss en burk Ben 'n' Jerry's: Cookie Dough medan vi tittade på älskade Dirty Dancing som visades i Patrik Swayzes ära på Svt. Det var precis vad jag behövde. Känner mig som en ny människa idag, till skilnad mot gårdagens depp.



Är inte denna film en klassiker så säg? (Bild: google.com)


Nu sitter jag här i sängen med en annan loverboy. Nämligen en pälsbeklädd, fyrbent liten sak som vill ha en massa kärlek. Ska gosa lite med honom och sen sätta igång med dagens plugg. Lika bra att få det överstökat på en gång, så att jag kan känna mig riktigt ledig ikväll då jag nämligen ska ut med min kära mamma och äta italienskt och sen se De tre musketörerna på Stadsteatern. Mys!

Nu ska jag dock som sagt var inta plugghäst-mode! Later!


Kommentarer
Postat av: pauline

tidernas bästa film<3 är med absolut favorit film och kan varenda mening nästan haha :D

2009-09-20 @ 17:59:33
URL: http://paulinesjogrensdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0