What a day

Puh, är helt slut..! Det har vart fullt ös hela dagen och jag har egentligen inte haft tid att sätta mig ner ordentligt förrän nu, därav den uteblivna uppdateringen idag. Har haft massor att göra med projektarbetet i skolan plus diverse möten med olika människor. Nu är jag dock hemma igen och har landat lite, så nu ska jag sätta igång med dagens lilla skörd av plugg. Inte världens roligaste kanske, men jag har fixat lite mys här hemma med te och tända ljus, då blir det mycket lättare att orka plugga! 

Hoppas att jag hinner uppdatera lite mer imorgon. Så länge bjuder jag på en bild på min nya fina lykta som jag köpte idag! Ber om ursäkt för den värdelösa bildkvaliteten, mitt kamerabatteri dog precis när jag skulle ta kort. Lagen om alltings jävlighet liksom... Men, plugga var det! Återkommer imorgon. Ha en fin kväll alla söta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0